مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

فروشگاه آنلاین مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

فروشگاه آنلاین مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

طراحی مجموعه روشنایی با ایجاد توهم بصری

طراحی مجموعه روشنایی با ایجاد توهم بصری

Nir Chehanowski  از استودیو طراحی cheha با طرحی خلاقانه اقدام به ساخت یک چراغ مطالعه کاملا تخت و صاف کرده که باعث ایجاد توهم بصری می‌شود.

 اکثر مردم فکر می کنند روشنایی بیشتر مناسب مکان های مهم خانه مثل اتاق پذیرایی است، اما اتاق خواب در خانه بعد از یک روز خسته کننده پذیرای شماست.آباژورهای کوچک کناری می توانند به تنهایی روشنایی عصرگاهی اتاق را تامین کنند.لوسترهای کوچک یا لامپ هایی که معلق هستند هم فضایی رمانتیک ایجاد می کنند.لامپ های دیواری بدون اشغال کردن فضایی روی زمین نور مطلوبی را در اختیارتان می گذارند.

در استودیو cheha فلسفه طراحی ، ساخت خلاقانه اشیا با ظاهری متفاوت است. این استودیو مجموعه جدیداز لامپهایی که خلق کرده است که «Bulbing Lamps» نام دارد.این چراغها باعث ایجاد توهم بینایی سه‌بعدی در چشم بیننده می‌شود به طوری که در نگاه اول یک آباژور به نظر می‌رسد.

طرح های ارائه شده این لامپ ها ZIGGi ، CLASSi و DESKi نامیده می شوند و در این میان طرح DESKi نزدیک به لامپ میز تحریر است، ZIGGi به لامپ مطالعه شباهت دارد و CLASSi نیز شبیه به لامپ کنار تختخواب است.لامپهای جدید این کمپانی با الهام از سبک کلاسیک و سبک چراغهای رو میزی با پیچ و تاب مدرن ایجاد شده است.علاوه بر این برای افزایش مقیاس ، این سری، Nir Chehanowski برای رسیدن و نزدیک شدن به یک فرم وشکل ماهرانه آباژور از توهم سه بعدی به عنوان کانون طراحی استفاده کرده است.

این لامپ ها با استفاده از یک ورقه سخت شیشه ای آکریلیک که با خطوط زاویه ای و توسط لیزر حکاکی شده است ، دارای حالتی سه بعدی می باشند. نور، این خطوط را تعقیب کرده و برای همین است که توهمی از عمق ایجاد می کند.منبع نور این لامپ هایک چراغ LED دو بعدی است.

هر یک از این لامپ ها دارای ال ای دی با طول عمر 50 هزار ساعت هستند و همچنین تنظیم نور کم و زیاد بسته به مکانی که قرار است در آن استفاده شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.