مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

فروشگاه آنلاین مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

فروشگاه آنلاین مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

تسکین روح به کمک LED های قابل تنظیم

تسکین روح به کمک LED های قابل تنظیم

نورپردازی مدرن با استفاده از سیستمهای نورپردازی سنتی آغازو بوسیله طراحی های پیچیده و بسیار خلاقانه تکوین یافت.امروزه گستره و تنوع نورپردازی مدرن به شخص، فرصت ابراز شخصیت منحصر بفردخود را می دهد و از مفهوم نورپردازی مدرن فراتر می رود.ازآنجایی که تلاش برای صرفه جویی در مصرف انرژی امری ضروری است ،جزءدیگری که باید به آن توجه شود استفاده از لامپهای مناسب است.

 Tobias طراح روشنایی،مفهوم نورپردازی برای یک منزل مسکونی شامل استخر ویک پارکینگ برای چند ماشین رادر سوئیس توسعه داده است. چالش طراحی در منطقه سلامتی فضایی آرامش بخش با الهام از طبیعت است.منطقه آبگرم شامل رختکن، دوش، اتاق ماساژ، سونا،ودر بخش دیگر دارای استخر شنای سرپوشیده است. جز اصلی طراحی، سازه چوبی موجی شکل و رنگ شده بالای استخر است که با الهام ازحرکت امواج طراحی شده است .این موج از فضای داخلی آن به سمت سقف می درخشد و بطور غیرمستقیم کل اتاق را روشن می کند.

روشنایی عمومی سفید با اثرات رنگ پویا ترکیب شده و یک محیط جذاب ایجاد می کند.علاوه براین نور، معماری و بافت (دیوار سنگی) اطراف محیط استخر را برجسته می کند.

طراح نورپردازی این پروژه ،سیستم را روی 4حالت تنظیم کرده است که عبارتست از:1.حرارت از جریان گدازه،2.جریان اقیانوس سرد 3.چمنزار4.نور سفید،که قابلیت انتخاب حالتهای مختلف وجود دارد.

برای قسمت پارکینگ خطوط منحنی شکل نوری روی سقف با الهام از مسیرحرکت ماشین در یک جاده یا ماشین مسابقه طراحی شده است.اشباع رنگهای مختلف و اثرات تغییر رنگ در فضابه طور مستمر سبب می شود هر لحظه تجربه جدیدی از بازی با نور و رنگ احساس شود.علاوه براین Tobias با تلفیق نورپردازی گذشته و آینده به دلیل علاقه صاحب خانه به ماشینهای کلاسیک و همچنین اسپرت به جذابیت فضا افزوده است.

 

Tobias در واقع با ترکیب طیف وسیعی از تکنولوژی و محصولات ،پروتکل DMX حامل کنترل داده ها، تجهیزات و نرم افزار از Traxon و Osramبرای کنترل سیستم روشنایی و استفاده از متریال چوب طراحی سیستم نورپردازی را انجام داده است.تصویر روبرو سیستم لمسی شیشه ایt6r است که برای تنظیم رنگ ،سرعت و یا هر تابع دیگری از نور استفاده می شود.پایانه های لمسی شیشه ای نیز با یک سنسور مادون قرمز مجهز شده است،که کنترل از راه دور را ممکن می سازد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.