مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

فروشگاه آنلاین مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

فروشگاه آنلاین مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

خرید ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس

خرید ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس به صورت حضوری و غیر حضوری، اقساطی و غیر اقساطی انجام می شود. در خرید ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس باید دقت نمود.

خرید ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس

 در این مقاله قصد داریم پیرامون خرید ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس صحبت کنیم. ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس که جزء ورق های بسیار پر مصرف در دکوراسیون خانه ها از قبیل کابینت، کمد دیواری ، سالن و آشپزخانه و... است دارای دو نوع خارجی و ایرانی می باشد. لذا در خرید آن باید ویژگی هایی را مد نظر داشته باشید که ما در این مقاله به شرح آن ها می پردازیم با ما همراه باشید.

 راهنمای خرید ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس برای کابینت آشپزخانه

در واقع از ام دی اف برای کابینت ها و دکوراسیون آشپزخانه استفاده می شود. ام دی اف ها از تنوع رنگی و مقاومت بسیاری برخوردار هستند.

ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس به دلیل اینکه از شفافیت بسیاری بالایی برخوردار است و پس از استفاده به جهت براقیتی که از خود نشان می دهد باعث زیبایی دو چندان محیط آشپزخانه می شود. آلمان و ترکیه از بزرگترین تولید کنندگان این محصول محسوب می شوند. قیمت ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس از قیمت ام دی اف معمولی بالاتر است. این قیمت بالا به دلیل مهم ترین خصوصیات آن یعنی شفافیت و براقیت می باشد. وجود طرح های اسلیمی در آن و تنوع رنگی در آن سبب می شود برای سلیقه همه افراد مناسب باشد. ام دی اف هایگلاس معمولا در سایز های ۲.۴۰×۱۸۳، ۳.۶۰×۱۸۰ و ۲.۴۰× ۱۲۰ طراحی و تولید می شود.

ورق های ام دی اف در کیفیت های مختلفی وجود دارند. روکش روی آنها سبب می شود در برابر حمله حشرات، موریانه ها، حرارت و رطوبت و قارچ بسیار مقاوم باشد. چنانچه بخواهید این ورق ام دی اف را برای آشپزخانه خود استفاده کنید می توانید از طریق خرید اینترنتی ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس اقدام نمایید. در این روش می توانید تمامی طرح ها و شکل ها را در کوتاه ترین زمان بررسی و مشاهده نموده و سپس به سفارش آن بپردازید.

خرید ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس برای سالن

از ام دی اف های مرغوب برای سالن ها نیز استفاده می شود. ام دی اف هایی که برای دکوراسیون سالن به کار می رود معمولا از نوع ام دی اف ملامینه هایگلاس هستند چرا که از شفافیت و براقیت مناسبی برخوردارند و در نتیجه با انعکاس نور در اتاق سبب روشنایی معقولی می شوند.

با خرید ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس برای اتاق خود زیبایی را به ارمغان بیاورید. چنانچه نخواهید از ام دی اف ملامینه هایگلاس استفاده کنید می توانید از انواع معمولی ام دی اف استفاده کنید که در قسمت بعدی به شرح کامل آنها خواهیم پرداخت. معمولا ضخامت ام دی اف ملامینه هایگلاس ۱۶ ، ۸ و ۳ میلیمتر است.

تفاوت ام دی اف ملامینه هایگلاس با ام دی اف معمولی در چیست؟

تفاوت ام دی اف ملامینه هایگلاس با ام دی اف معمولا در نوع روکش و کیفیت آن است. اگر روی یک طرف ام دی اف معمولی روکش پلکسی گلاس و روی دیگرش روکش ملامینه سفید بیاید، دیگر ام دی اف معمولی نخواهد بود و به ام دی اف ملامینه هایگلاس تبدیل می شود.

جنس پلکسی گلاس از پلی کربنات است که از شیشه سبکتر و مقاوم تر می باشد. ابعاد این نوع ورق های ام دی اف که مورد استفاده کابینت کاران واقع می شود ۱۲۲× ۲۴۴ است. معمولا این ورق های ام دی اف ملامینه هایگلاس دارای روکش uv نیز هستند که در هنگام برش دچار پریدگی لبه نشوند. لذا هنگام خرید ورق های ام دی اف ملامینه دقت کنید که روکش uv مرغوبی داشته باشند تا حین برش اذیت نشوید.

 خرید ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس

خرید ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس به دو صورت حضوری و غیر حضوری، اقساطی و غیر اقساطی انجام می شود. چنانچه بخواهید ام دی اف ملامینه هایگلاس را به صورت حضوری انجام بدهید می توانید به دفتر شعبه مراجعه کرده و سپس تمامی طرح ها را مشاهده نموده و در نهایت سفارش بدهید. اما اگر بخواهید خرید ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس به صورت غیر حضوری انجام دهید می توانید با مراجعه به وبسایت و انتخاب طرح مد نظر خود هزینه را به صورت آنلاین پرداخت نموده و سپس ورق ها را در آدرس پستی مورد نظر تحویل بگیرید.

در صورتی که بخواهید برای خرید اقساطی اقدام کنید می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام بدهید. قیمت خرید ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس نسبت به ورق ام دی اف معمولی بدون روکش ملامینه بالاتر است. اما این قیمت بالا به دلیل مرغوبیت محصول، سادگی حین کار و داشتن نمایی خاص پس از انجام کار است. ورق های ملامینه هایگلاس معمولا در بسته های جدا قرار می گیرند تا حین حمل و نقل به آنها آسیب وارد نشود.

از اینکه در مقاله خرید ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس همراه با ما بودید،از شما صمیمانه سپاس گزاریم. چنانچه در مورد این مقاله سوال، ابهام یا پیشنهادی دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید. همچنین اگر بخواهید جهت خرید اقساطی ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس اقدام کنید می توانید با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.