مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

فروشگاه آنلاین مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

فروشگاه آنلاین مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

ناهارخوری پذیرایی

ناهارخوری پذیرایی : از آنجا که در برخی از خانه ها آشپزخانه کوچک می باشد و تعداد مهمان ها همواره زیاد می باشد برخی از افراد ترجیح می دهند ناهارخوری پذیرایی خریداری نمایند. در صورت گرفتن تصمیم خود مبنی بر خرید ناهارخوری پذیرایی بهتر است برخی از اصول مهم را رعایت کنید تا اتاق نشیمن شما جلوه زیبایی پیدا کند.

ناهارخوری پذیرایی

در صورتی که آشپزخانه شما کوچک است و قصد دارید ناهارخوری خود را در اتاق نشیمن و در کنار مبلمان قرار دهید توصیه می کنیم مبل و سرویس ناهارخوری را انتخاب نمایید که دارای تناسب با یکدیگر باشند تا با چیدمان آن ها در اتاق نشیمن یا پذیرایی فضای خانه آن جلوه زیبا و منحصر به فردی پیدا کند.

نکته دیگر که باید برای چیدمان ناهارخوری پذیرایی رعایت شود قرار دادن آن در مکانی نزدیک به آشپزخانه می باشد. برای اینکه ناهار خود را در فضایی کاملاً آرام صرف کنید نیز توصیه می کنیم مبلمان را رو به تلویزیون و پشت به ناهارخوری قرار دهید.

مجموعه ای از مدرن ترین مدل های ناهارخوری پذیرایی

در هنگام خرید ناهارخوری پذیرایی نیز بهتر است به این نکته توجه کنید که مبلمان و ناهارخوری شما دارای رنگ های متضاد باشند تا تضاد ایجاد شده باعث شود فضای اتاق نشیمن شما زیبا به نظر برسد.

البته همچنین می توانید ناهارخوری پذیرایی هم رنگ و ست با مبلمان را خریداری نمایید تا در صورت زیاد بودن مهمان ها بتوانید از مبلمان به عنوان ناهارخوری نیز استفاده نمایید.

همچنین این کار باعث ایجاد هارمونی رنگ در فضای اتاق نشیمن یا پذیرایی شما شده و احساس خوبی به شما دست بدهد و در نهایت در محیط منزل خود چیدمان منظم داشته باشید.

برخی از افراد تمایلی به استفاده از مبلمان و غذاخوری ست ندارند که به این افراد توصیه می کنیم رنگ های مشابه یکدیگر را برای این دو سرویس انتخاب کنند.

توصیه هایی مهم برای چیدمان مبلمان و دکوراسیون

برای چیدمان صحیح مبلمان و ناهارخوری در اتاق نشیمن در کنار یکدیگر توصیه می کنیم آن ها را در مکان مناسب قرار دهید. یکی از پیشنهادها قرار دادن ناهارخوری در کنار در ورودی می باشد.

همچنین شما می توانید این سرویس را در بالای اتاق نشیمن قرار دهید که با انجام این کار می توانید کاری کنید که ناهارخوری در مکانی قرار گیرد که رفت و آمد در آن جا کمتر باشد. در صورت تمایل نیز می توانید برای جدا سازی این دو فضا از یکدیگر از یک پارتیشن استفاده نمایید.

با این کار هنگام چیدن ناهارخوری مزاحم مهمان های خود نخواهید شد و با قرار دادن آن پس از اتمام کار و چیدن ناهارخوری آن را جمع کرده و از مهمانان بخواهید برای صرف غذا تشریف بیاورند.

از آنجا که برخی از افراد مهمان های بیشتری دارند و اغلب برای صرف شام یا ناهار به خانه آن ها تشریف می برند به میز ناهارخوری بزرگ نیاز دارند و از آنجا که نمی توان ناهارخوری بزرگ را در آشپزخانه قرار دهند تصمیم به خرید ناهارخوری بزرگ و هماهنگ با مبلمان موجود در اتاق نشیمن می کنند.

اصول مهم برای انتخاب ناهارخوری پذیرایی و نحوه چیدمان آن

اگر قصد خرید ناهارخوری پذیرایی را دارید بهتر است ناهارخوری با رنگ تیره را انتخاب نکنید، همچنین از خریدن ناهارخوری پذیرایی دسته دار خودداری کنید. اگر قصد قرار دادن ناهارخوری خود در اتاق نشیمن یا پذیرایی را دارید بهتر است صندلی های مورد نظر شما با مبلمان شما هماهنگ باشد و در صورت کمبود فضای نشیمن بتوانید از آن ها نیز استفاده کنید.

با توجه به محل قرار گیری ناهارخوری بهتر است نور محیط را نیز تنظیم کنید. سعی کنید در صورت قرار دادن ناهارخوری در اتاق نشیمن نور اصلی طوری باشد که از بالا به وسط میز ناهارخوری بتابد. در صورتی که ناهارخوری بزرگ برای خانه خود تهیه کرده اید نیز توصیه می کنیم آن را به یک سمت از دیوار بکشید تا در حالت عادی فضای اطراف میز ناهارخوری و صندلی های آن دست و پا گیر نباشند.

همیشه هنگام چیدن این میز این نکته را در خاطر داشته باشید که ظروف اصلی غذا باید در وسط میز ناهارخوری قرار گیرند؛ اما در صورت اصرار برای تزئین میز ناهارخوری پذیرایی توصیه می کنیم از یک گلدان با شاخه های کوتاه استفاده نمایید.

تزیین میز غذاخوری پذیرایی

برای تزئین میز ناهارخوری پذیرایی می توانید یک رانر با طرح های گل بهاری انتخاب نمایید و آن را در وسط ناهارخوری قرار دهید، همچنین می توانید از رومیزی نخی استفاده نمایید. در صورت استفاده از رانر توصیه می کنیم که عرض آن نباید بیش از 50 سانت باشد.

از پارچه کتان با اندازه 40 در 50 سانت نیز می توانید برای میز خود دستمال سفره تهیه نمایید. در صورت استفاده از دستمال سفره طرح دار و شلوغ توصیه می کنیم آن را ساده داخل بشقاب قرار دهید و در صورتی که دستمال سفره شما ساده می باشد می توانید با استفاده از یک شاخه گل رزماری کوچک آن را تزئین کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.