مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

فروشگاه آنلاین مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

فروشگاه آنلاین مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

فروش مبلمان اداری

فروش مبلمان اداری

هر محیط کاری با هر ابعاد و فضایی قابلیت این را دارد که به محیطی مدرن و زیبا تبدیل شود فقط کافی است کمی سلیقه به خرج دهید .

از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در فضاسازی محیط مبلمان است , انتخاب صحیح و بجای مبلمان می تواند علاوه بر کاربردی تر شدن فضاهای موجود تاثیراتی مطلوب نیز بر فضای محل کار داشته باشد .

انواع مبلمان اداری

مبلمان اداری در انواع مختلفی تولید می شوند که مدیر مجموعه بر اساس سلیقه و سایر معیارهایی چون ; ابعاد و فضای شرکت  , میزان بودجه در اختیار و .. می تواند یک یا چند سبک متفاوت را انتخاب کند .

گاهی فضای اداری کاملا سبک کلاسیک دارد و گاهی هم سبک مدرن و این بستگی به سلیقه و روحیات فردی مدیر مجموعه دارد , در برخی موارد هر دو سبک تلفیق شده و فضایی زیبا و دلنشین فراهم آورده است که این در تخصص طراحان دکوراسیون است می توان از آن ها در این زمینه راهنمایی گرفت .

عمدتا افراد میانسال سبک کلاسیک را ترجیح می دهند که سنتی است و فضای بیش تری اشغال می کند و افراد جوان تر هم بیش تر طرفدار سبک مدرن هستند که امروزی تر است و فضای کمتری را هم به خود اختصاص می دهد .

طرح و رنگ مبلمان اداری

نقش و رنگ مبلمان اداری بر اساس المان هایی چون رنگ دیوارها و کاغذ دیواری تعیین می شود , رنگ ها نقش مهمی در زیبا تر دیده شدن مبلمان و فضای کاری دارند .

استفاده از رنگ های یکنواخت و بی روح جالب نبوده و سبب ایجاد محیطی نازیبا و نامناسب می شود برعکس رنگ ها و نقش ها هرچه متناسب تر و مدرن تر باشند سبب زیبایی و جذابیت محیط کار می شوند .

هماهنگی و ترکیب رنگ ها با یکدیگر نیاز به خلاقیت و سلیقه دارد در این مورد می توان از طراحان و دیزاینر های فضاهای اداری کمک گرفت .

مبلمان اداری لوکس

مبلمان اداری لوکس

هر محل کاری بنا به کاربری که دارد از یک سبک مبلمان خاص استفاده می کند برای مثال مبلمان و دکوراسیون یک بانک با یک دفتر فنر مهندسی متفاوت است . در نمونه اول همه روزه افراد زیادی رفت آمد می کنند به همین دلیل هم لازم است تعداد مبلمان بیش تر و ظاهری ساده تر داشته باشند اما در مورد دوم این طور نیست تعداد مبلمان محدود تر و دکوراسیون مجموعه مدرن تر است .

مبلمان اداری تاثیر بسزایی بر فضای کار دارند مجموعه ها و شرکت های معروف و معتبر اغلب از مبلمان اداری لوکس استفاده می کنند , اولین چیزی که در نظر ارباب رجوع جلب توجه می کند ظاهر شرکت است به همین دلیل هم لازم است دفترکار از هر نظر زیبا و مناسب باشد .

انتخاب مبلمان اداری لوکس

مبلمان لوکس یکی از انواع مبلمانی هستند که در مجموعه ها و شرکت های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند , مدیران این مجموعه ها با صرف هزینه های زیادی فضای کاری خود را تجهیز به مبلمانی لوکس و امروزی می کنند .

·   برای خرید مبلمان باید به نکاتی چون ابعاد وسایل توجه کرد , مبلمان انتخابی اگر با متراژ و فضای کاری هم خوانی نداشته باشد هیچ جلوه ای نخواهد داشت و تمامی هزینه ها و زحمات صرف شده از بین خواهد رفت .

·   نوع دکوراسیون نیز مهم است , استفاده ی بیش از حد از مبلمان سبب شلوغی دفترکار و عدم رضایت و آرامش شما می گردد . فضا سازی مناسب شرط اصلی زیبا تر دیده شدن محل کار است .

·   نور پردازی هایی که انجام می شود تاثیر زیادی در دل نشین و جذاب تر شدن مبلمان اداری دارد , این نور پردازی ها باید بر اساس سبک مبلمان باشد .

·   انتخاب مبلمان لوکس در شکیل تر دیده شدن فضای کاری شما دارد , این نوع مبلمان ممکن است قیمت بالایی داشته باشند اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد .

مبلمان اداری دست دوم

مبلمان اداری دست دوم

کالاهای دست دوم از آن دسته از اجناسی هستند که اغلب افراد کمتر مایل به خرید آن ها هستند با این حال برخی ها هم به دلایل مختلفی از جمله ; ارزان تر بودن این کالاها و گاها برند بودنشان مشتریان دائمی اجناس دست دوم هستند .

برخی افراد هم به دلیل مشکلات مالی گاها اقدام به خرید وسایل دست دوم می کنند , این افراد ممکن است در شروع کار خود با قیمت های هنگفتی روبه رو شوند و ترجیح دهند کسب و کار خود را با یکسری وسایل ساده ی دست دوم آغاز کنند .

اگر قصد خرید مبلمان و وسایل دست دوم برای تاسیس شرکت خود دارید باید چند نکته را در نظر داشته باشید :

·   اولین و مهم ترین مساله میزان کارکرد وسیله است , اینکه وسیله چه مدت مورد استفاده قرار گرفته است . وسایل خیلی قدیمی و کهنه فاقد کیفیت لازم هستند , کارایی کافی را ندارند و قابلیت استفاده در مدت زمان کوتاهی را دارند .

·   دومین نکته مارک و برند سازنده مبلمان است , برندهای معتبر مبلمان و کالاهایی با کیفیت می سازند که قابلیت استفاده در زمان های طولانی را دارند .

·   گارانتی و ضمانت مبلمان تهیه شده نیز مهم است , در صورت اتمام گارانتی توقع استفاده ی طولانی مدت از این وسیله را نداشته باشید .

·   در خرید مبلمان نو شما می توانید نوع , جنس و رنگ کالا را انتخاب کنید اما در مبلمان اداری دست دوم امکان آن وجود ندارد . انتخاب ها محدود است و ممکن است آنچه که مدنظرتان است را پیدا نکنید .

·   سعی کنید وسایل دست دوم در حد نو را تهیه کنید , این اجناس کیفیت مبلمان نو را دارند اما با قیمت پایین تری عرضه می شوند چرا که صاحب آن ها به دلایلی مجبور به فروش آن ها در همان ابتدا شده است .

·   به هنگام خرید به ظاهر مبلمان توجه فرمایید  ممکن است روی آن خراش ها و ساییدگی هایی باشد , جنس های نامرغوب عموما دارای این مشکلات هستند .

قیمت مبلمان اداری

قیمت مبلمان اداری

قیمت انواع مبلمان اداری با یکدیگر متفاوت است و به پارامترهایی چون سبک مبلمان , کیفیت آن ها و تعدادشان بستگی دارد . در این قسمت می خواهیم به شما جهت انتخاب بهترین سبک کمک کنیم .

سبکی که برای مبلمان اداره و محل کارتان در نظر می گیرید باید با توجه به نکاتی تعیین می گردد :

·        سلیقه و روحیه فردی

انتخاب دکوراسیون و مبلمان محل کار شما از سوی مدیریت اداری تعیین می شود , مدیریت با توجه به سلیقه و روحیه ی فردی که دارد می تواند یکی از انواع سبک های مبلمان را انتخاب کند . در این بین مشورت با پرسنل و کارمندان مجموعه نیز در تهیه و خرید مبلمانی مناسب تاثیر گذار است , توصیه می شود قبل از تجهیز دفترکار خود با همکاران مجموعه مشورت نمایید .

·        کاربری شرکت

مبلمان را با توجه به حیطه ی کاری شرکت تهیه فرمایید , به طور مثال شرکت هایی که در حیطه فرهنگی فعالیت می کنند بهتر است از نوع کلاسیک مبلمان استفاده کنند که عمدتا مطابق افراد میانسال و سالخورده است اما اگر شرکت در راستای علم و فناوری های روز اشتغال دارد بهتر است از دکوراسیون و مبلمانی مدرن تر استفاده نماید .

·        بودجه ی در اختیار

سبک و نوع مبلمان بایستی با توجه به بودجه ای که به جهت طراحی دکوراسیون در نظر گرفته شده است تهیه شود , مبلمان ها با سبک های متفاوت قیمت های مختلفی دارند . سبک های مدرن تر و امروزی تر بیش تر از سوی مدیران جوان انتخاب می شود چرا که این نوع مبلمان راحت تر و ظاهر زیباتری دارند , البته باید به نوع فضای موجود نیز توجه کرد .

·        کارمندان و پرسنل مجموعه

افراد مجموعه باید بر روی مبلمان و صندلی های خود احساس راحتی کنند , استفاده از سبک نادرست در انتخاب مبلمان موجب خستگی کارمندان می گردد بنابراین اشتیاق خود را به کار از دست می دهند و این در دراز مدت موجب کاهش بازدهی مجموعه می گردد .

مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری و منزل از سبک های مختلفی پیروی می کنند و هر فردی با هر سلیقه ای می تواند یکی از انواع سبک های مدرن , سنتی یا کلاسیک را انتخاب کند . تلفیق نادرست و ناهماهنگ هر یک از این سبک ها محیط و فضایی نازیبا و نامناسب را خلق می کند که از نظر هر بیننده از ناهماهنگ و نا متناسب است , کسب آگاهی و اطلاعات کافی از نحوه چینش و دکوراسیون داخلی می تواند کمک شایانی به افراد برای خلق محیط هایی راحت و در عین حال زیبا و شیک می نماید .

انتخاب و چینش مبلمان اداری هم مانند مبلمان منزل اهمیت ویژه ای دارد , افراد غریبه ای که وارد محیط کار شما می شوند اولین چیزی که نظرشان را جلب می کند دکوراسیون و فضای محل کاری شماست پس سعی کنید همیشه محیط کاری خاص و شیکی داشته باشید .

هر فردی با توجه به روحیه و گرایش های روانی که دارد سلیقه ی خاص و منحصربه فردی هم دارد که در انتخاب دکوراسیون و مبلمان محل کار نیز تاثیر گذار است , شما می توانید هر نوع مبلمانی را در محل کار خود به کار گیرید به شرط آن که به یکسری نکات توجه کنید :

·   اول از همه به هماهنگی مبلمان با محیط کار خود توجه فرمایید , مبلمان اگر با فضای شما هماهنگ نباشند ظاهر نامتناسب و نازیبایی به خود می گیرند .

·   هماهنگی مبلمان با یکدیگر هم مهم است , مبلمان کوتاه و بلند با رنگ های متفاوت را در کنار هم قرار ندهید سعی کنید در این باره تناسب ایجاد کنید .

·   برای هر قسمت مبلمان مناسبی به کار ببرید , مطمئنا مبلمان قسمت مدیریت با قسمت کارمندان و اتاق های جلسات و نشست ها متفاوت است .

با توجه به محیط و فضایی که در اختیار دارید نوع سبک هایی به کار می برید بسیار مهم است , گاهی می توان با تلفیقی از تمامی سبک ها فضایی زیبا طراحی کرد گاهی هم با استفاده تنها از یک سبک محیطی ساده و در عین حال شیک طراحی نمود .