مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

فروشگاه آنلاین مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

فروشگاه آنلاین مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

کمد و فایل های اداری چوبی

کمد و فایل های اداری چوبی

کمد ها و فایل های اداری از ابزار مهمی هستند که برای استفاده های شخصی و اداری به ویژه برای کارمند ها مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که شما می خواهید به کار های خود سر و سامان داده و مکانی مناسب برای پرونده های خود انتخاب نمایید پیشنهاد ما به شما استفاده از کمد ها و فایل های اداری است.

کمد ها و فایل های اداری

کمد ها و فایل های اداری شامل کمد های کشو دار و یا طبقه دار افقی و عمودی هستند. این کمد ها با توجه به ساختاری که دارند بهترین ابزار در محیط های اداری برای نگهداری پرونده ها و فایل های اداری هستند. این کمد ها و فایل ها از گم شدن پرونده های اداری جلوگیری می کنند. یعنی با توجه به ساختاری که دارند پرونده ها در آن ها طوری قرار می گیرد که به صورت مرتب شده نمایان می شوند.

کمد ها و فایل های اداری چوبی

همان طور که گفته شد کمد ها و فایل های اداری در انواع و طرح های گوناگونی هستند یکی از انواع کمد ها و فایل های اداری کمد های چوبی هستند. این طرح از کمد های اداری طرح های جدید تر از طرح های فلزی هستند. کمد های فلزی اداری چوبی بیشتر از نوع ام دی اف بوده و طرح آن ها امروزی است. بیشتر این کمد ها به صورت طبقه ای و بدون درب هستند. اما کمد های فلزی به صورت درب دار ساخته می شوند. کمد های چوبی اداری یا به شکل طبقه ای و بدون درب بوده و یا به صورت کشویی هستند. نوع کشویی کمد های چوبی به صورت افقی و عمودی ساخته می شود نوع افقی این کمد ها دارای حجم زیادی بوده و فضای بیشتری را اشغال می کنند اما نوع عمودی آن ها فضای کم تری اشغال می کنند و مناسب برای اتاق  ها و فضا های کوچک است. 

خرید فایل و کمد اداری

خرید فایل و کمد اداری

شاید شما به عنوان یک کارمند همیشه به دنبال وسیله ای بوده اید که بتوانید به کمک آن پرونده ها و کاغذ های اداری خود را در آن نگهداری نمایید. در سایر اداره ها و مکان های اداری پر رفت و آمد نیز از کمد ها و فایل های اداری استفاده می شود. یکی از کار هایی که شما می توانید برای نگهداری پوشه ها و پرونده های اداری خود و پرونده هایی که مربوط به کار شماست استفاده از فایل ها و کمد های مربوط به نگهداری به پرونده های اداری است.

خرید کمد و فایل اداری

در خرید فایل های اداری و یا کمد های اداری شما باید چند موضوع را در خاطر داشته باشید. شما برای این که بتوانید یک کمد یا فایل اداری مناسب انتخاب نمایید می بایست در اولین مرحله به ابعاد مکانی که می خواهید کمد را برای آن جا تهیه نمایید دقت کنید.

کمد های اداری در دو نوع افقی و عمودی وجود دارند. کمد های افقی معمولا دارای حجم زیادی هستند و شمار زیادی از پرونده های شما را پوش می دهد بنابراین اگر کمد را برای محیط اداری خواسته و دارای حجم زیادی از پرونده هستید این کمد ها بسیار مناسب هستند. در صورتی که کمد را برای منزل و اتاق کاری خود می خواهید انتخاب کمد عمودی بهترین گزینه است کمد ها و فایل های عمودی حجم بسیار کمی را اشغال می کنند اما دارای ظرفیت کم تری برای نگهداری پرونده نسبت به کمد های افقی هستند.

بنابراین شما در صورتی که قصد خرید کمد برای محیط بزرگ و پر رفت و آمدی که دارید پیشنهاد ما به شما این است که از کمد های اداری افقی که دارای حجم زیاد تر و ظرفیت زیاد تری هستند استفاده کنید اما اگر برای اتاق کاری خود می خواهید می توانید از کمد های عمودی که حجم کم تری را اشغال میکنند استفاده نمایید. 

فایل و کمد فلزی

فایل و کمد فلزی

فایل و کمد اداری یکی از لوازم مهم و ضروری در هر اداره بوده و توسط بسیاری از اداره ها مورد استفاده قرار می گیرد. کمد های اداری ابزاری هستند که برای نگهداری اسناد مورد استفاده قرار می گیرند. این فایل ها و کمد ها دارای انواع مختلفی بوده و هر کدام حجم های مختلفی را برای نگهداری اسناد و پرونده ها نگهداری می کنند.

 شما به عنوان یک کارمند برای سر و سامان دادن به پرونده ها باید دارای یک کمد و فایل اداری باشید. این ابزار به شما کمک می کنند تا به راحتی پرونده ها را در درون این کمد ها نگهداری نموده و از آن ها مراقبت نمایید.

فایل و کمد اداری فلزی

فایل ها و کمد های فلزی به شیوه ای طراحی شده اند که حالت طبقه مانند بوده و یا شامل کشو های سه تایی یا پنج تایی می باشند. این کشور ها عرض های بزرگی داشته و امکان جا دهی پرونده ها به صورت منظم و پشت هم را برای شما فراهم می کنند. فایل ها و کمد های فلزی اصولا شکل قدیمی تر بوده و هم اکنون نوع چوبی و ام دی اف آن استفاده ی بیشتری دارند. اما جنس این کمد ها از فلز بوده و برای استفاده در اداره ها مناسب تر هستند چرا که مقاومت بیشتری دارند و می توان سال های زیادی از آن ها استفاده نمود.

فایل و کمد های اداری که از جنس فلز بوده  و دارای کشو هستند به صورتی طراحی شده اند که شما با باز نمودن کشو به راحتی می توانید به پرونده هایی که مرتب چیده شده اند دسترس داشته و هر پرونده ای را که بخواهید به راحتی جست و جو نمایید. نوع کمدی آن ها نیز دارای دو درب به همراه طبقاتی مخفی است که شما می توانید پرونده ها را به ترتیب از چپ به راست چیدمان کنید. 

فایل و کمد اداری عمودی

فایل و کمد اداری عمودی

احتمالا شما به عنوان فردی که شاغل بوده و در اداره ای شلوغ مشغول به کار هستید دارای پرونده های زیادی بوده و روزانه با هزاران کاغذ و پرونده  سر و کار  دارید. این موضوع شاید بیشتر مواقع برای شما ایجاد سردرگمی کرده و یا به دلیل ازدحام زیاد پرونده ها برای پیدا کردن پرونده ای مجبور باشید ساعت های ساعت به دنبال یک پرونده باشید. از این رو استفاده از کمد ها و فایل های اداری امری مهم و ضروری برای شرکت ها و اداره ها می باشد. همچنین در صورتی که در منزل نیز گاهی اوقات مجبور به کار کردن می شوید بهتر است از کمد ها و فایل های اداری به منظور جلوگیری از شلوغی و منظم بودن استفاده نمایید.

فایل و کمد اداری عمودی

یکی از انواع کمد های اداری کمد های اداری عمودی هستند. کمد های اداری عمودی در نوع خود دارای خصوصیات ویژه ای هستند. کمد های اداری عمودی از  سنتی ترین کمد ها هستند که در اداره ها مورد استفاده قرار می گیرند. کمد های اداری عمودی معمولا طوری ساخته و طراحی می شوند که دارای دو تا پنج کشو بوده و فضای کوچک تری نسبت به کمد های اداری افقی دارند.

در کمد های اداری عمودی با باز کردن کشو ها پرونده هایی که در آن چیده و جا سازی نموده اید به صورت ردیفی در مقابل شما قرار می گیرند. کمد های اداری عمودی یک خصوصیت ویژه ای که دارند این است که فضای کم تری از دیوار را به خود اشغال می کنند و از این جهت عالی هستند. این کمد ها برای مکان های پر رفت و آمد و برای استفاده ی روزانه و مداوم چندان مناسب نیستند و بیشتر برای مکان های کم رفت و آمد و یا منازل مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که می خواهید از این نوع کمد استفاده نمایید باید ارتفاع آن را در نظر بگیرید. 

کمد و فایل اداری افقی

کمد و فایل اداری افقی

امروزه بسیاری از اداره ها و کارمند هایی که در اداره ها مشغول به کار هستند از کمد ها و فایل های اداری استفاده می نمایند. کمد های اداری امروزه ابزاری مهم به حساب می آیند که باید در شرکت ها و اداره  ها وجود داشته باشند. کمد ها و فایل های اداری از انباشته شدن پرونده ها بر روی یک دیگر و یا گم شدن آن ها جلوگیری می نمایند چرا که طوری ساخته شده اند که می توان پرونده ها را به راحتی در آن ها جا سازی نموده و جدا نمود.

کمد ها و فایل های اداری افقی

یکی از انواع کمد ها و فایل های اداری کمد های افقی هستند. این کمد ها دارای خصوصیاتی منحصر به فرد بوده و برای استفاده از آن ها در منزل و یا محل کار بسیار مناسب هستند. کمد های اداری افقی فضای زیاد تری را از دیوار نسبت به کمد های اداری عمودی اشغال می کنند. به همین دلیل این نوع فایل ها و کمد ها شامل 20 اینچ عمق دارند. این موضوع موجب می شود که به فضای کم تری برای باز شدن نیاز داشته باشند.

این کمد ها در اداره هایی که بسیار شلوغ بوده و بزرگ هستند استفاده ی فراوانی دارند. این را از این جهت می گوییم چرا که کمد های افقی دارای حجم زیادی بوده و پرونده های زیادی را در خود جای می دهد و این کمد ها برای اداره هایی که حجم کاری بالایی داشته و شامل هزاران پرونده هستند مناسب بوده و استفاده ی زیادی دارند. شما می توانید پرونده های مربوطه را از کنار دیواره های کشور و از چپ به راست به راحتی مرتب نموده و آن ها را سازماندهی نمایید.

کمد ها و فایل های اداری افقی با وجود اینکه حجم زیادی را اشغال می کنند اما همان طور که گفته شد دارای حجم داخلی زیادی بوده و پرونده های  فراوانی را در خود جای می دهند.