مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

فروشگاه آنلاین مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

فروشگاه آنلاین مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

لیست قیمت تشک

لیست قیمت تشک :

 به هنگام خرید انواع تشک با سوالات و ابهاماتی مواجه هستیم , در اینجا سعی شده به تمامی سوالات شما در خصوص قیمت , نوع , راحتی و طول عمر تشک ها پاسخ بدهیم .

کدام تشک ها قیمت مناسب تری دارند ؟

اگر قصد خرید تشک دارید باید بدانید که قیمت تشک ها با هم متفاوت است , موارد زیادی در تعیین قیمت تاثیر گذار است من جمله : برند تولید کننده تشک , نوع و اندازه خوشخواب و ..

مهم ترین مقوله تاثید گذار در قیمت تشک نوع آن است , تشک ها بنا به نیاز افراد در انواع مختلفی ساخته می شوند .

انواع تشک

·        تشک های فنری

یکی از انواع تشک های موجود در بازار است که ساختار نرم تری دارند و مناسب برای افرادی هستند که سفتی متعادل تشک را ترجیح می دهند , قیمت این نوع تشک ها به نسبت سایرین مناسب تر و کیفیت و طول عمر خوبی هم دارند .

·        تشک های اسفنجی

تشک های اسفنجی سطحی سفت تر از تشک های فنری دارند , عمده توصیه پزشکان استفاده از این نوع تشک هاست چرا که دردهای کمر و کوفتگی های بدن را رفع می نماید . قیمت این نوع تشک های طبی بالاتر است اما در مقابل کیفیت بسیار خوب و دوام بالایی دارند .

·        تشک های فوم

این نوع تشک ها بر اساس جدیترین تکنولوژی تولید تشک ساخته می شود , به هنگام قرار گیری روی سطح این نوع تشک ها مشاهده می شود که تشک حالت بدن شما را به خود می گیرد . این تشک ها گرانتر از سایر مدل های قبلی است .

کدام تشک ها راحتی خواب بیش تری دارند ؟

تشک های راحت خیلی نرم و یا خیلی سفت نیستند , هر تشک بنا به نوع بدن شخص می تواند مناسب و راحت باشد . پزشکان عمدتا تشک های طبی سفت تر را توصیه می کنند که گفته می شود برای بهبود مشکلاتی چون کمردرد موثر است البته که افراد با خوابیدن روی تشک های متفاوت احساس رضایت می کردند که نشان از عدم قطعیت این نظریه است .

تشک تخت خواب

تشک تخت خواب

تشک تخت خواب یکی از لوازم مهمی است که در اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد این نوع لوازم برای حفظ زیبایی و کارایی نیاز به مراقبت هایی دارند , بهتر است روش های نگهداری از آن ها را جدی بگیرید تا هم جلوه ی زیبای سرویس خواب خود را از دست ندهید و هم مدت زمان بیش تری بتوانید از آن استفاده کنید .

مراقبت از تشک تخت خواب

تشک تخت خواب هرچه متناسب تر با بدن شما باشد مانع از بروز مشکلاتی همچون دردهای عضلانی و بدخوابی می گردد , همه ما نیاز داریم تا در طول شب خوابی راحت و آسوده داشته باشیم که بستر خوابمان تاثیر زیادی در این امر دارد .

با به کارگیری روش های زیر می توانید تا حد زیادی از تشک تخت خوابتان در برابر زود خراب شدن محافظت کنید :

·   هرچند وقت یکبار ( حداقل ماهی یکبار ) تشکتان را از بالا به پایین بچرخانید , این امر مانع از ایجاد شکاف ناشی از وزنتان برروی تشک می گردد .

·   تشکتان را نیز مانند سایر لوازم منزل تمیز کنید , دو بار در سال تشک را جارو کرده و درزهای آن را تمیز کنید اگر تشکتان بوی بدی گرفته می توانید قبل از جارو زدن کمی جوش شیرین روی آن بریزید .

·   تاریکی اتاق خواب یکی از مواردی که است که باعث رشد باکتری ها می گردد , نور آفتاب می تواند بوی بد تشک و گرد و خاک های آن را از بین ببرد .

·   اگر حیوان خانگی دارید اجازه ندهید بر روی تخت شما بخوابند چرا که احتمالا حساسیت و عطسه های پی در پی شما را به همراه خواهد داشت .

·   مانع از پریدن کودک بر روی تخت و تشک شوید این کار باعث شکستگی چوب ها شده و طول عمر تشک را به شدت کاهش می دهد .

·   یکی از دیگر عواملی که باعث زود خراب شدن تشک می گردد عدم استفاده از پدهای محافظ تشک است , سعی کنید تشک را با محافظ بپوشانید و آن را در برابر رطوبت و گرد و غبار حفظ کنید .

 

خرید تشک مناسب

خرید تشک مناسب


در حال حاضر تشک های متنوع  با قیمت های متفاوتی در بازار وجود دارد به همین دلیل هم به هنگام خرید باید نکاتی را در نظر داشت و بر اساس آن ها اقدام به تهیه تشکی مناسب نمود .

این مقاله با هدف راهنمایی شما برای خرید بهترین نوع تشک تهیه شده است , یکی از مشکلات جدی جوامع امروزی بدخوابی است که ناشی از استرس ها و یا خستگی های در طول روز است همه ما نیاز داریم پس از یک روز سخت کاری خوابی راحت و آسوده داشته باشیم . یکی از مواردی که بر کم و کیف خواب ما تاثیر می گذارد تشک خواب است .

تشک های تخت خواب عمر محدودی دارند ( میانگین 7 تا 10 سال ) و عوامل متعددی هم بر کم و زیاد شدن آن اثر دارد , چه وقت باید تشک خود را عوض کنیم ؟

·        هنگامی که با درد و کوفتگی از خواب بیدار می شویم نشانه این است که باید تشکی جدید تهیه کنیم .

·        نشانه های واضحی نیز برای تعویض تشک وجود دارد همانند پارگی های سطح تشک .

·        تشک های فنردار که طول عمرشان به پایان رسیده صدا می دهند .

·        ناهمواری هایی در سطح تشک های کهنه دیده می شود .

در خرید تشک خوشخواب باید به مواردی چون :

طول عمر تشک

دوام و طول عمر تشک بسیار مهم است , تشک های با کیفیت قیمت بالاتری دارند اما باید بدانید که این نوع تشک ها خوابی راحت برای شما به همراه خواهند داشت علاوه بر آن مدت زمان بیش تری هم می توانید از آن استفاده کنید .

راحتی تشک

تشک هایی مناسب هستند که راحت اند و بر اساس آناتومی بدن ساخته شده اند , بهترین تشک ها حالت ستون فقرات را در وضعیت ایستاده نگه می دارند .

ارتفاع تشک

تشک های با ارتفاع مناسب علاوه بر اینکه سببب خوابی راحت می شوند , جلوه زیبا تری به سرویس خواب و روتختی می بخشند . تشک مناسب باید کمی از سطح تخت بالاتر بیاید .

 

 

ویژگی های یک تشک استاندارد

ویژگی های یک تشک استاندارد :


 تشک ها یکی از لوازم مهم منزل به شمار می روند و تاثیر بسزایی در کیفیت خواب افراد دارند , انتخاب یک تشک مناسب می تواند خواب راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد .

یک تشک استاندارد ویژگی هایی دارد که به هنگام خرید باید به آن ها توجه کرد :

1.  در ابتدای امر آنچه که اهمیت ویژه ای دارد سلامت فرد است تشک تهیه شده باید مانع از کوفتگی عضلات و بدن شخص شود در این موارد تشک های طبی توصیه می شوند که به دلیل سطح سفتی که دارند از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می کنند .

2.  انواع پارچه های مرغوب نخی و با الیاف طبیعی در تولید تشک استاندارد به کار گرفته می شود . نوع دوخت , استحکام و بسته بندی این نوع خوشخواب ها نیز از کیفیت بالایی برخوردار است .

3.  به هنگام خرید باید این نکته را مدنظر داشت که یک تشک استاندارد فنرهای قوی و مقاومی دارد و همین نیز موجب افزایش طول عمر آن می گردد , یک تشک استاندارد به طور میانگین بین 7 تا 10 سال عمر مفید دارد .

4.  تشک های استاندارد دارای دریچه های تهویه هوا هستند که از تعریق و ایجاد بوی بد جلوگیری می کند , تشک ها از الیاف خنکی ساخته می شوند و این برای افرادی که به گرما حساسیت دارند ویژگی مطلوبی به شمار می رود .

5.  ارتفاع تشک نیز مهم است , تشک های طبی و استاندارد کمی از سطح تخت بالاتر می آیند در حالی که تشک های معمولی هیچ ارتفاع تعریف شده ای ندارند . نوعی از انواع تشک ها بنام تشک جکدار ارتفاع قابل تنظیمی دارند و می توان فنر داخل آن ها را نیز به راحتی شل و یا سفت کرد .

6.  در خرید تشک مناسب باید به وزن افراد نیز توجه کرد , تشک هایی مانند تشک های طبی اسفنجی مناسب برای افراد زیر 90 کیلوگرم می باشد چرا که در ساخت آن ها از اسفنج فشرده و پنبه استفاده شده است و طول عمر پایینی دارند .

 

 

قوانین اصولی دکوراسیون خانه

قوانین اصولی دکوراسیون خانه:

دکوراسیون خانه یکی از نکات ضروری و چالش برانگیز هر خانه ای می باشد. گاه در صورت عدم ندانستن و یا دقت کافی دست به چیدمانی می زنیم که از ابتدا و اساس دکوراسیون خانه نامنظم و غیر اصولی چیده می شود. 

بسیاری از طراحان داخلی و پیشرو در امریکا معتقدند برای انکه با فضا ها و صحنه های ساده و احمقانه ای رو به رو نشویم باید اصول اولیه چیدمان خانه را بدانیم.

ما تکنیک های برخی از این طراحان را جمع اوری کرده ایم تا ببینیم کدام یک  از روش های مرسوم ارزش بهتری دارند. اینکه ایا برای این چیدمان نیاز داریم که کلا از ساخت و ساز جدید شروع کنیم یعنی خانه جدیدی بخریم، نوسازی را شروع کنیم و یا نه یک زوجی که خواهان دکوراسیون زیبا و هوشمندانه ای هستند، را از ابتدا با نکات و قوانین درست چیدمان منزل راهنمایی کنیم. که اکثر طراحان با نظر دوم موافق هستند و در این مقاله چند مورد از این قوانین توسط مشاوران را ارائه کرده ایم.  

 قوانین اصولی دکوراسیون خانه و فضاهای روشن:

اتاق هایی که با یک نوع نورپردازی خاص، مانند یک آویز طراحی شده اند، می تواند فضایی دو بعدی را ایجاد کنند. مت سندرز می گوید: "نورپردازی فضای ویژه هر اتاق را افزایش می دهد." "اطمینان حاصل کنید که نور از منابع مختلف، نه تنها از طریق اویز های مرکزی، بلکه دیگر مکان های خانه را با خلاقیت های زیرکانه مثل یک چراغ دیواری ، چراغ های رنگی ال ای دی یا گوشه ای خالی را انتخاب کنید که در آن یک لامپ جداگانه کوچک می تواند روشنایی بیش تر و بهتری را ایجاد کند. 

 قوانین اصولی دکوراسیون خانه و حدود فضای مکانی:

قبل از اضافه کردن وسایل ضروری خانه به سبد خرید خود، حتما فضای خانه را اندازه گیری کنید. جنیفر جونز  می گوید:اندازه گیری می تواند فضای مورد نیاز را به شما ارائه دهد. همچنین توجه زیادی به اندازه قطعات مبلمان در رابطه با اتاق خود داشته باشید. همیشه قبل از خرید، اقلام بزرگتر مانند مبل ها و قالیچه ها را طراحی فضا کنید تا اندازه درست ان ها را خریداری کنید.

قوانین اصولی دکوراسیون خانه و عملکرد وسایل:

سعی کنید از وسایلی که خریداری می کنید بیشتر جنبه عملکردی داشته باشند تا زمینه تزئینی. چرا که اگر در چیدمان خانه سر رشته کافی نداشته باشید وسایل مذکور تنها می توانند باعث شلوغی خانه شوند به خصوص اگر شما خانه کوچکی داشته باشید. به طور مثال خریدن انواع و اقسام مجسمه ها، گلدان ها، پوسترها و تابلوها نقاشی در عین اینکه می توانند خانه ای را شیک و زیبا کنند در صورت عدم رعایت درست می توانند خانه را شلوغ و نا زیبا کنند.