مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

فروشگاه آنلاین مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

فروشگاه آنلاین مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

لیست قیمت یراق آلات کابینت

لیست قیمت یراق آلات کابینت برای هر کسی که نسبت به سالم ماندن کابینت خانه ی خود حساس است، دانستنش یک الزام می باشد. هدف از این مقاله ارائه ی لیست حدودی از قیمت یراق آلات کابینت می باشد.

لیست قیمت یراق آلات کابینت

کابینت از جمله الزامات هر خانه می باشد. فضایی طبقه بندی شده که می ‌تواند محیط آشپزخانه ی خانه شما را به راحتی منظم کند. البته کابینت در جهت رسیدن به همین هدف ساده از الزامات بسیاری استفاده می ‌کند. الزاماتی با نام یراق آلات کابینت. خرابی در هر یک از این یراق آلات می ‌تواند در روند کارکرد اصولی و روان کابینت خانه ی شما تاثیر بسیار بدی بگذارد.

 

از این رو تقریبا برای هر کسی که امورات خانه ای را می گرداند، دانستن یراق آلات کابینت و از آن بهتر لیست قیمت یراق آلات کابینت می ‌تواند از دانسته های مهم در زندگی باشد. چرا که خرابی در یراق آلات کابینت می تواند به راحتی نظم زندگی شما را به هم بریزد. از طرفی یک یراق خراب در بدنه ی کابینت می تواند به آسانی اجزای کابینت را خراب کند که عدم توجه به آن باعث هزینه های بسیار بالاتری خواهد شد. اگر در نگه داری کابینت  خانه ی خود حساس هستید باید نسبت به دانستن جزئیات یراق آلات کابینت هم آگاهی های لازم را داشته باشید.

قیمت یراق آلات کابینت

قیمت یراق آلات کابینت به جهت نوآوری ها و کیفیت های مختلف و وجود برند های متنوع و از طرفی نوسانات بازار به خصوص در این ماه های اخیر دچار تنوع و پراکندگی های بسیاری شده است. مسئله ای که می‌ تواند خرید یراق آلات کابینت را برای یک فرد ناآگاه و حتی حرفه ای به یک چالش بزرگ تبدیل کند.

این گفتار، هر چند کوتاه اما تلاشی است در جهت آگاهی مردم عزیز از لیست قیمت یراق آلات کابینت تا کمکی باشد در جهت بهبود بخشیدن به شرایط آشفته در تصمیم‌ گیری ‌های قیمتی به جهت خرید یراق آلات کابینت.

یراق آلات کابینت

-         پایه ی کابینت: پایه در کابینت جزو اساسی ‌ترین یراق آلات کابینت محسوب می ‌شود و البته از انواع با قیمت های متنوع برخوردار است. پایه ی خوب در کابینت پایه ای است که قابلیت رگلاژ داشته باشد. قیمت یک پایه ی مستحکم رگلاژ دار در بازار حدود ۶000 الی ۱۰000 تومان است.

-         پریز توکار: در آشپزخانه وسایل برقی بسیار زیادی وجود دارد. در عین حال آب، ماده ای اساسی در یک آشپزخانه محسوب می ‌شود و کابینت محل تلاقی هر دوی آنها خواهد بود. وجود پریز در یک کابینت از الزامات محسوب می شود اما این پریز باید بتواند امنیت کار در محیط های مرطوب و خیس را داشته باشد. امکاناتی هم چون کلید On/Off و پورت های usb جهت شارژ نیز گاها همراه یک پریز توکار کابینتی خواهد شد. پریز کارآمدی که امکانات فوق را هم داشته باشد، در بازار در بازه ی قیمتی ۴۰۰000 الی ۹۰۰000 تومان فروخته می شود.

-         تقسیم کننده ی داخل کابینت: هدف از داشتن کابینت در آشپزخانه، ایجاد یک نظم در تجهیزات آشپزی می باشد. اما گاها فضا های بزرگ کابینت این توانایی را به طور کامل ارائه نمی ‌کنند. تقسیم کننده ی داخل کابینت از جمله یراق آلات کابینت است که می‌ تواند در این هدف کمک حال باشد. این یراق آلات در بازه ی قیمتی ۲۰۰000 الی ۵۰۰000 تومان فروخته می شود.

-         جک کابینت: جک در کابینت بیشتر به جهت درب هایی که حالت نصب افقی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است که جک کابینت از نوع مطلب با کیفیت حداقلی انتخاب شود، زیرا که خرابی در این یراق آلات کابینت می ‌تواند زحمت‌ های بسیاری به همراه داشته باشد. این محصول در رده ی کیفی مطلوب در بازار از قیمت ۳۰000 الی ۵۰000 تومان به فروش می رسد. نوع کارآمد تری نیز با نام جک اتوبوسی وجود دارد که قیمتی در حدود ۵۰۰000 تومان را خواهد داشت.

-         دستگیره ی کابینت: از جمله یراق آلات کابینت که در زیبایی ظاهری آشپزخانه ی شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود. دستگیره ای که کیفیت مطلوبی ارائه کند و در عین حال قیمت مطلوبی نیز داشته باشد، در بازه ی قیمتی ۲۰000 الی ۴۰000 تومان فروخته می شود.

-         لولا کابینت: درب های کابینت باید به سبک خاصی باز و بسته بشوند. این سبک از کاربرد، نیاز به لولا های مخصوصی دارد. لولا در یراق آلات کابینت از بازه ی قیمتی ۱۴000 الی ۲۵000 تومان فروخته می شود.

-         ریل و یراق کشو: در هر کابینتی کشو وجود دارد و هر کشویی در تفکر طراحی امروزی باید نرم و روان باز و بسته بشود. این روان بودن نیاز به نصب ریل خواهد داشت. ریل در یراق آلات کابینت از قیمت ۸۰000 الی ۱۵۰000 تومان فروخته می شود. البته نوع ریل آرام بند هم وجود دارد که قیمت های بالاتری در حدود ۳۵۰000 تومان خواهد داشت.


لولا ساده

لولا ساده یکی از پرفروش ترین و پر کاربرد ترین انواع لولا می باشد که استفاده از این لولاها بسیار گسترده و بیشتر از دیگر انواع بوده و شما می توانید امروزه به صورت اینترنتی و در عرض کمتر از چند دقیقه اقدام به خرید لولا ساده مورد نظر خود داشته باشید.

یکی از متداول ترین و رایج ترین لولا هایی که در بسیاری از صنایع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است لولا ساده می باشد که امروزه بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی در حوزه تولید آن فعالیت می کنند.

لولا ساده

لولا یکی از پرکاربرد ترین لوازم تاسیسات و ساختمانی می باشد که امروزه بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی در حوزه تولید و طراح انواع لولا های فعالیت می کند. لولا دارای انواع بسیار مختلفی دارند که هر یک از آن ها نیز دارای کاربرد متفاوتی می باشند. یکی از ساده ترین و رایج ترین لولاها، لولا ساده می باشد که به آن لولا لب به لب نیز می گویند؛ که همین لولای ساده نیز از پیچیدگی بسیار بالایی برخوردار است و شما می توانید با نگاه کردن بر طرح و کاربرد آن به پیچیدگی آن پی ببرید.

 

اجزای لولا ساده

لولا ها ساده دارای دو برگه می باشند که سوراخ های متفاوتی برای بستن پیچ و میخ بوده و شما می توانید به راحتی با استفاده از این سوراخ ها، لولا را به وسیله دیگر نصب کنید. از لولا ساده در درب های کابینت ها، درب ها، پنجره ها و غیره استفاده می شود که استفاده از لولا ساده بسیار راحت تر و آسان می باشد.

 

توجه داشته باشید که در نصب لولا ساده بایستی دقت داشته باشید لق نباشد چرا که در این صورت بعد از چند بار استفاده شدن، مشکلاتی را به وجود خواهد آورد. هم چنین نکته دیگری که در نصب لولا ساده وجود دارد این است که این لولا در حول محور خاصی دوران می کند و شما بایستی این موضوع را در نظر داشته باشید که بعد از نصب، لولا بتواند به راحتی چرخش داشته باشد؛ که این موضوع به زیبایی آن نیز تاثیر خواهد گذاشت.

 

شما می توانید لولا های ساده بسیار شیک و زیبایی را فروشگاه های ابزار فروشی ساختمانی و تاسیساتی مشاهده کرده و با توجه به قیمت و علاقه خود، یکی از مدل های آن را خریداری و تهیه نمایید.

خرید لولا ساده

با توجه به کاربرد بسیار راحت و نصب سریع لولا ساده، امروزه فروش بسیار بیشتری را در مقایسه با دیگر انواع لولا ها دارد. خرید لولا ساده توسط کارگاه های کابینت سازی، درب و پنجره سازی بسیار زیادتر میباشد چرا که این صنایع در تولید محصولات خود، به لولا نیازمند هستند و به همین دلیل سعی بر آن دارند تا بهترین و با کیفیت ترین لولا را خریداری و تهیه کنند تا بتوانند مقاوم ترین محصول را تولید و طراحی کنند و از این طریق رضایت کامل مصرف کنندگان و مشتریان خود را به دست بیاورند.

 

مدل های لولا ساده

اگر به دنبال خرید بهترین لولا برای محصولات خود هستید می توانید مدل های مختلف لولا های ساده را مشاهده کرده و از میان آنها یک مدل را انتخاب کرده و تهیه نمایید. همچنین برای تعویض لولا های قدیمی یا خراب شده خود نیز می توانید از لولا ساده استفاده کنید. عمر مفید لولا های ساده بسیار طولانی تر بوده و شما می توانید برای مدت طولانی از آنها استفاده کنید.

 

انواع لولا ساده

اشاره به این موضوع نیز خالی از لطف نیست که لولا های ساده نیز دارای انواع بسیار مختلفی می باشد که از جمله آنها می توان به لولا جدا شدنی، لولا جدا نشدنی و لولا دکمه دار اشاره کرد؛ که هریک از آن ها با توجه به کاربرد و کارایی خود در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال از لولاهای جداشدنی در ساخت انواع درب استفاده می شود که شما می توانید با مشاهده لولای درب های منزل خود به این موضوع پی ببرید.

 خرید اینترنتی لولا ساده

همان طور که در بخش های قبلی نیز به آن اشاره شد، استفاده از لولاهای ساده به دلیل کاربرد بسیار گسترده و نصب راحت آن مورد توجه بسیاری از صنعتگران واقع شده است و به همین دلیل نیز لولا ساده بیشترین سهم را در خرید و فروش لولاها دارد. امروزه راه آسان تری برای خرید لولا ساده وجود دارد به طوری که شما می توانید به راحتی با مراجعه به یکی از وب سایت های رسمی و معتبر لولا فروشی، اقدام به خرید اینترنتی لولا ساده داشته باشید.

 

خرید اینترنتی لولا ساده در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان واقع شده است و افراد بدون تلف کردن وقت خود، میتوانند در عرض چند دقیقه یکی از بهترین نوع لولا را پسند کرده و در سبد خرید خود قرار دهند. شما می توانید در خرید های اینترنتی لولا، درباره قیمت و کاربرد محصول انتخاب شده نیز اطلاعاتی به دست بیاورید و سپس تصمیم نهایی خود را درباره خرید خود داشته باشید.

قیمت لولا ساده

قیمت لولا ساده با توجه به انواع آن ها متغیر است ولی در حالت کلی این نوع یراق آلات با مناسب ترین قیمت ها به فروش می رسد ‌. هنگام خرید آنلاین این نوع محصولات می توانند به راحتی از قیمت انواع گوناگون این محصولات مطلع و آگاهی یابید.

لولای ساده

آیا به دنبال قیمت لولا ساده هستید؟ آیا می خواهید لولا ساده را به قیمت مناسب خریداری نمایید؟ لولا از بارزترین و مهمترین نوع یراق آلات به فروش رسیده در بازار می باشد. امروزه انواع گوناگونی از این نوع لولا ها با قیمت های مختلف و کیفیت متفاوت تنوع وسیعی را برای خریداران به وجود آورده است.

 

لولاها اگرچه به عنوان ابزار جانبی در همه ی انواع درها به کار می رود اگرچه ما حضور آن ها را به طور کامل درک و احساس کنیم ولی در واقع همه ی درهای شیک و باشکوه ساخته شده بدون حضور لولا ها عملا بلااستفاده خواهند بود. لولاهای بی کیفیت به راحتی می توانند کاربرد درهای ساخته شده از مرغوب ترین اجناس را زیر سوال ببرد. به همین دلیل معمولا تولیدکنندگان سازه هایی مانند درها در انتخاب نوع لولای به کار رفته بیشترین دقت را در نظر دارند. قیمت لولا ساده با توجه به کاربرد آن ها بسیار مناسب و معقول است.

لولاهای شیشه ای امروزه از بارزترین نوع لولاهای به فروش رسیده می باشد و برای هر گونه درها از جمله درب های کمد و کابینت و درهای اصلی ورودی و خروجی ساختمان به کار می روند. در ادامه به قیمت و نحوه ی خرید اینگونه محصولات اشاره شده است.

خرید لولای ساده

خرید لولا ی ساده با مراجعه ی حضوری مشتریان به بخش اصلی تولید شده انواع یراق آلات یکی از متداول ترین گزینه ها فروش لولای ساده می باشد. از آنجا که خریداران اصلی این گونه یراق آلات معمولا عمده فروشان دیگر و یا تولیدکنندگان سازه های مختلف می باشد؛ که از انواع لولا به عنوان وسایل جانبی استفاده می کنند.

 

 معمولا این نوع خریداران تمایل دارند با حضور و مراجعه ی مستقیم اقدامات مربوط به خرید را انجام دهند زیرا در این نوع خرید و فروش هیچ گونه کلاهبرداری وجود ندارد و همچنین امکان فروش جنس نامرغوب به شدت کاهش می یابد. از دیگر دیگر مزایای خرید حضوری این است که با توجه به تعاملی که بین فروشنده و مشتری صورت می گیرد. مشتریان و خریداران می توانند به راحتی در مورد نوع محصول ایده ها و نظرهای خود را ابراز دهند و در ارتقای کیفیت محصول گام موثری بر دارند.

 

خرید آنلاین لولای ساده

خرید آنلاین لولای ساده از دیگر گزینه های موجود برای فروش اینگونه یراق آلات است. از مزایای اصلی خرید آنلاین این نوع محصولات این است که شما به راحتی می توانید از مشخصات و قیمت لولا ساده مطلع گردید. در اینگونه خرید و فروش لولاهای ساده در سایت اختصاصی انواعی از این نوع محصولات را با همه ی مشخصات از جمله قیمت لولا ساده قرار می دهند و خریداران در این حالت حق انتخاب بیشتری دارند.

 

تنها گزینه ای که باید در خرید آنلاین نظر گرفته شود این است که حتما از سایت های معتبر خریدهای عمده را انجام دهید زیرا سودجویان بسیاری برای به فروش رساندن اجناس نامرغوب با استفاده از فضای مجازی در کمین شما هستند. بعد از انتخاب محصول و انجام اقدامات مربوط به رزرو جنس انتخاب شده در کوتاهترین مدت زمان در مکان مشخص شده در دسترس شما خواهد بود.

قیمت لولا ساده

لولاهای ساده با انواعی که دارند بر اساس نوع و کیفیت متفاوت بر اساس قیمت های مختلف به فروش می رسد ولی در حالت کلی قیمت لولا ساده بسیار مناسب است به ویژه قیمت لولا ساده برای خریداران عمده بسیار مقرون به صرفه است؛ و همین امر سبب شده است فروش بیشتر این محصولات به صورت عمده صورت می گیرد. قیمت لولای ساده در حالت فروش به صورت عمده از تخفیف های ویژه ای بهره مند می گردد. قابل به ذکر است در کنار فروش های عمده معمولا خرید و فروش اقساطی لولا ها نیز وجود دارد که معمولا خریداران کم درآمد از آنها استقبال می کنند.

 

خرید اقساطی لولا ساده

خرید اقساطی در صورتی که شرایط و قوانین خاصی نداشته باشد در نهایت هم می تواند به ضرر فروشنده و هم به ضرر خریدار تمام می شود. اقساط هایی که در زمان های معین شده پرداخت نگردد و سود حاصله برای فروشنده را از بین می برد؛ و سودهای کلانی که برای فروش های اقساطی در نظر گرفته می شود بی شک به ضرر مشتریان خواهد بود.

برای بدست آوردن قیمت لولا ساده برخی از تولیدکنندگان اصلی این گونه یراق آلات با ارائه ی سایت های فروش همانطور که در بالا اشاره گردید اطلاعات کاملی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. از مزایای اصلی این گونه سایت های فروش لولای ساده بهره مندی از مشخصات یراق آلات و قیمت های پیشنهادی می باشد که خریداران در کوتاهترین زمان می توانند اطلاعات کاملی را در مورد لولاهای ساده کسب کنند.

 

لولا گازور

تاریخچه لولا گازور

لولا گازور ابتدا در کشور های اروپایی تولید می شده است، در آن زمان این لولا ها به عنوان یک کالای منحصر به فرد در بازار محسوب می شده اند. با گذشت اندک زمانی بیشتر تولیدکنندگان در این صنعت توانستند تا لولا گازور را خودشان تولید کننده و بیشتر این تولیدکنندگان از صنعت چوب وارد این قضیه شدند. در حال حاضر هم بخش عمده ای لولا گازور که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد در کشور چین تولید می شود.

در خصوص لولا هایی که از کشور چین وارد می شود باید این نکته را مدنظر قرار دهید که اکثر وارد کنندگان هم اکنون اقدام به وارد کردن کالاهایی می کنند که علاوه بر اینکه برند آن ها حفظ شود مشتری نیز رضایت کامل داشته باشد. این امر به نوبه خود باعث پیشرفت صنعت چوب و کابینت شده است. لازم به ذکر است که اغلب این لولا ها با کیفیت عالی در ایران در حال تولید هستند و کیفیت مشابه با نمونه های استاندارد اروپا دارند. ایران در این زمینه حتی توانایی صادرات را نیز دارد.

لولا گازور

لوله گازور که به لوله کابینت و یا لوله فلزی نیز معروف است یکی از رایج ترین انواع لولا ها در ایران است که کابینت را به بدنه متصل میکند. این لولا ها معمولا دارای دو نوع لولا گازور تک مرحله ای و دو مرحله ایست که هر دوی آن ها در بازار یافته می شوند. معمولا نوع دو مرحله ای این لولا ها از محبوبیت بیشتری برخوردار است اما جالب است بدانید که نوع تک مرحله ای آن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. شاید نود درصد محبوبیت این لولا ها به علت استیل بودن آنهاست و اینکه به راحتی قابل استفاده هستند.

لولا گازور در انواع درجه های مختلف تولید می شود ولی در بیشتر مواقع از لولا 90 درجه استفاده می شود. اغلب لولا هایی که در بازار تولید می شوند از کشور چین و ترکیه وارد می شوند اما مدلی که از ترکیه وارد می شود کیفیت بهتری دارد.

برای استفاده از لولا گازور شما به یک وسیله نیاز دارد که فضای مورد نیاز برای قرص انتخاب لولا را در داخل چوب ایجاد کند. به این وسیله گازور زن گفته می شود و شما میتوانید انواع مختلف آن را در فروشگاه های اینترنتی و آنلاین بیابید.

انواع لولا گازور

لولا های گازور معمولا بسته به اینکه کجا مورد استفاده قرار میگیرند انواع مختلفی نیز دارند:

·        آرام بند

·        شیشه

·        درجه دار

·        خاص

·        ساده

·        آرام بند استیل

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که صدای درب کابینت ها آرامشتان را برهم زده باشد. اگر شما هم جز آن دسته کسانی هستید که میخواهید کابینت هایتان کمترین صدا را داشته باشند.  در واقع با نصب لولا گازور میتوانید به این خواسته ی خود جامه عمل بپوشانید. لولا های گازور همانگونه که گفته شد به دلیل وجود یک پمپ درون لولا از بسته شدن درب کابینت به صورت ناگهانی جلوگیری می کند. همین امر باعث شده است که نام آرام بند نیز برای این لولا ها استفاده شود.

آشنایی بیشتر با لولا گازور

در این متن به معرفی لولا های گازور پرداختیم، اما نکات دیگری هست که آشنایی با آن ها میتواند به شما کمک بسیاری در انتخاب لولای مورد نظر شما داشته باشد. لولا های گازور معمولا دارای 120 میلی متر طول هستند و از دو بخش تشکیل شده اند. بخش اول که در واقع پایه ایست که روی بدنه کابینت قرار می گیرد و بخش دوم که در میانه خود یک حفره دایره ای شکل دارد و قطری معادل با 35 میلی متر دارد.

ورقه هایی که در این لولا ها به کار میروند معمولا دارای ضخامت های متفاوتی هستند که باعث دوام و کارایی های مختلفی هستند. نصب این لولا ها برروی بدنه و درب کابینت انجام می شود که در این امر پیچ های ام دی اف نیز مورد استفاده قرار می گیرند. از ویژگی های بارز لولا های گازور می توان به باز و بسته شدن آن ها اشاره کرد که کاملا بی صداست.

همچنین رگلاژ لولا بر روی بدنه های کابینت را میتوان به یکی دیگر از مزیت های این لولاها اضافه کرد. علاوه بر مواردی که ذکر شد، کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب نیز جز مزایای مهمیست که این لولا ها را به یک انتخاب مناسب تبدیل کرده است. همانطور که گفته شد، لولاهای گازور ایرانی نیز هم اکنون با کیفیت های بالایی تولید می شوند و جز محصولات صادراتی نیز به شمار می آیند.

لولا شیشه

لولا شیشه نیز امروزه وارد بازار لولا های مختلف شده. شاید تصور کنید که لولا فقط برای چوب به کار می رود اما اینطور نیست. لولا شیشه هم به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

لولا شیشه

شاید شما هم دقت کرده باشید که معمولا لولا ها به گونه ای هستند که باعث می شوند تو قطعه روی یکدیگر بسته شوند. در واقع هر لولا دو قطعه را به گونه ای کنار هم قرار می دهد که باعث می شود آنها حول یک محور روی هم بسته شوند. شاید تصور کنید که لولا فقط برای چوب به کار می رود. اما اینطور نیست و لولا شیشه نیز امروزه وارد بازار لولا های مختلف شده است. لولا شیشه هم به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود که از جمله آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

لولا شیشه سکوریت

همانطور که در سایر بخش ها به این موضوع پرداختیم، لولا ها در واقع برای باز و بسته شدن درب های مختلف به کار می روند و همانطور که درب های مختلف با جنس های مختلف نیاز به لولا برای باز و بسته شدن دارند، شیشه ها و درب های شیشه ای نیز برای باز و بسته شدن نیاز به لولا دارند.

در واقع این لولا ها انواع مختلفی دارند و علاوه بر اینکه تنوع بالایی دارند ویژگی های خاص و منحصر به فردی نیز دارند. در هر صورت بهتر است بدانید که درب های شیشه ای معمولا به دلیل ظرافتی که دارند نیاز به لولایی دارند که در عین محکم بودن ویژگی های ذکر شده را نیز دارا باشد.

لولا شیشه حمامی

شاید شما هم حمام شیشه ای داشته باشید که توسط یک درب بسته می شود. در این حمام ها به اصطلاح از لولا شیشه ای استفاده می شود که این لولا ها به نوبه خود باعث می شوند تا شیشه به دیوار اتصال پیدا کند. همانطور که در مباحث پیشین گفته شد، لولا شیشه ای معمولا دارای جنس های مختلفی است.

امروزه چین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در این زمینه به شمار می آید و همانطور که میدانید کشور ترکیه نیز توانسته است تا در این زمینه جز پیشگامان باشد اما تنوع این لولا ها به حدی زیاد است که دارای انواع متنوع ایرانی و وارداتی است. به دلایلی نظیر اینکه این لولا ها معمولا در فضاهای خیس مورد استفاده میشوند بهتر است تا از جنس آلیاژ ضد زنگ باشند. همچنین دقت داشته باشید که این لولا ها معمولا دارای انواع مختلفی هستند و این انواع رویه هایی از جنس استیل طلا دارند که برخی از آنها مناسب برای ست کردن دستگیره و ... در حمام هستند.

لولا شیشه های بوفه و کمد

شاید شما هم جز آن دسته کسانی باشید که به یک بوفه کوچک و شیشه ای در گوشه اتاق خود علاقه مند باشید. در اکثر خانه های ایرانی دیده اید بوفه های شیشه ای به عنوان یکی از وسایل تزیینی استفاده می شود. این بوفه های شیشه ای معمولا از جنس چوب و شیشه هستند اما نکته ای که اینجا حائز اهمیت است این است که این بوفه های معمولا به لولاهایی مخفی نیاز دارند چرا که لولا هایی که مشخص باشد  معمولا برای این منظور استفاده نمی شوند.

لولاهایی که در بوفه ها استفاده می شوند همانطور که گفته شد از نوع مخفی هستند. این لولا ها معمولا دارای شکلی هستند که نه در حین باز شدن و نه در سایر موارد قابل مشاهده نیستند. اما دقت داشته باشید که این لولا ها اغلب به دلیل ظرافتی که دارند قیمت بیشتری نیز دارند. دیگر استفاده از این لولاهای مخفی در درب های کابینت است. در واقع شاید بیشتر استفاده از لولا شیشه لولای مخفی باشد. لولای مخفی بیش از سایرین برای این صنعت مهم است و حتی نوع آرام بند آن در تولید کابینت به کار می رود.

قیمت لولا شیشه

لولا شیشه معمولا دارای انواع مختلفی است که جنس های مختلفی نیز دارند. در واقع قیمت لولا شیشه به جنس آن ها نیز بستگی دارد. البته همانطور که گفته شد این لولا ها در ابتدا در کشورهایی نظیر چین تولید شده اند. این لولا ها از نظر جنسی بسیار خوب هستند ولی جالب است بدانید که امروزه لولا هایی که توسط شرکت های ترکیه ای ساخته می شوند جنس بهتری دارند.

قیمت لولا هایی که برای درب های شیشه ای استفاده می شوند معمولا بسته به نوع لولا و همچنین متریالی که در آن ها استفاده شده است. لولا های وارداتی معمولا دارای انواع مختلف و متنوعی هستند که این مدل ها را میتوان با توجه به روکش های آن ها نیز دسته بندی کرد. در اغلب موارد لولا ها آبکاری و یا روکش استیل دارند که باعث می شوند آنها نسبت به سایرین قیمت بیشتری نیز داشته باشند.