مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

فروشگاه آنلاین مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

فروشگاه آنلاین مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

خرید میز جلو مبلی دست دوم

خرید میز جلو مبلی دست دوم

در هنگام خرید سرویس مبلمان، خرید میز جلو مبلی دست دوم گزینه محبوبی است؛ خرید میز جلو مبلی دست دوم؛ کاهش هزینه ها را به همراه دارد

میز جلو مبلی خریدی متمایز از سرویس مبلمان

خرید میز جلو مبلی دست دوم شاید از نظر همه خوش نیاید. در حالی که این کار گستره انتخاب ما را بالا می برد. میز جلو مبلی و گلمیز های کنار سرویس مبلمان معمولا به صورت جداگانه از سرویس مبلمان به فروش می رسند و گاها قیمتی نامتعارف دارند و با سلیقه همخوانی ندارند. باید در نظر داشت که خرید میز جلو مبلی دست دوم با در نظر گرفتن نیازهایی مثل فضای خانه یا حتی کاربردهایی غیر از پذیرایی از مهمانان؛ مواردی است که اولویت توجه طراحان نیست. پس شاید بهتر باشد سری به بازار خرید و فروشش بزنیم؛ خصوصا آنکه قیمت میز جلو مبلی دست دوم کل هزینه را به میزان قابل توجهی پایین می آورد.

راهنمای خرید میز جلو مبلی دست دوم

هر چند هدف ما از خرید میز جلو مبلی دست دوم کاهش هزینه و یا شرایط خاص چیدمان می باشد اما نباید از کیفیت و زیبایی صرف نظر کرد. بنابراین باید به دنبال بازاری بزرگتر از سمساری های قدیمی بود. همچنین کیفیت و زیبایی ظاهری که خصوصا در اتاق نشیمن از فاکتورهای اصلی خواهد بود.

خرید آنلاین

وب سایت های فروش وسایل دست دوم امروزه با تهیه نرم افزارهای بسیار کاربردی دسترسی برای خرید و فروش را بسیار آسان کرده اند. خرید میز جلو مبلی دست دوم نیز از این قاعده مستثنی نیست. ضمن اینکه تنوع بسیار بالاتری در سطح گسترده خواهید داشت. علاوه بر آن از شهرهای مختلف دیگر می توان به راحتی خرید کرد و بدون دقیقه ای پیاده روی و جست و جوی کلافه کننده در مغازه ها میزی متناسب با فاکتورهای خود خرید کنید.

انواع میز جلو مبلی چوبی ،کلاسیک، مدرن

 البته که  نوع میز به سرویس مبلمان بستگی دارد. اما مدل های چوبی دست دوم شاید تعمیرات راحت تری داشته باشند. ضمن اینکه خرید میز جلو مبلی دست دوم چوبی بسیار به صرفه تر از نو می باشد. چرا که وسایل چوبی حتی اگر در حد نو باشد در بازار دست دوم قیمت کمتری خواهد داشت. طرح های مدرن خصوصا فضای کافی را در نظر دارد. با توجه به توسعه زندگی شهری و کمبود فضا طرح های مدرن زیادی در بازار وجود دارند که البته باب میل همه نیست بنابراین در بازار دست دوم به خوبی یافت می شوند.

میز جلو مبلی به شکل دایره یا مستطیل

خرید میز جلو مبلی دست دوم بخش تحمیلی خرید سرویس مبلمان را حذف می کند. شاید ما طراحی مبلمان را دوست داشته باشیم اما شدیدا مخالف میز دایره باشیم چرا که معتقدیم فضای بیشتری می گیرد.میزهای مستطیلی متداول تر و شکیل تر هستند و فضای آشناتری برای مهمان ها تداعی می کنند.البته که سلایق متفاوت است اما با خرید میز جلو مبلی دست دوم متناسب با معیارهای سلیقه ای و مالی ما ،حتی اگر طرحی متفاوت تر داشته باشد جذابیت های خودش را خواهد داشت. میزهای دو طبقه یا سه طبقه فضای بیشتری خواهند داشت که معمولا در سرویس های مبلمان استفاده نمی گردند و به دلیل خاص بودن طراحی بهتر است در بازار دست دوم به دنبالش بگردیم.

همیشه باید در نظر داشت اصرار به خرید اجناس نو فقط هزینه بیشتر نیست بلکه گاهی محدودیت هم می شود. مثل میز جلو مبلی و یا وسایلی که به صورت ست به فروش می رسند و طراحان، یک مجموعه را طراحی می کنند. البته فروش میز جلو مبلی نیز گزینه دیگری است. اگر شما سرویس مبلمانی تهیه کردید و میز جلو مبلی بر روی آن بود اما باب میلتان نیست پس پیشنهاد می کنیم سری به بازار اجناس دست دوم بزنید!

خرید مبلمان منزل ساده

خرید مبلمان منزل ساده با قیمت های مناسب در سایت خوگر موجود است. خرید اینترنتی مبلمان منزل ساده با مزایای زیادی همراه است و آن را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

اطلاعاتی درباره خرید مبلمان منزل ساده

مبلمان منزل ساده در انواع و طرح های متفاوتی در سایت موجود است تا با توجه به بودجه و سلیقه ای که دارید مورد مناسب خود را انتخاب کنید. انواع مبلمان منزل ساده به صورت راحتی و کلاسیک موجود است که در ابعاد و رنگ های متفاوتی عرضه می شوند. در این مقاله نیز به بررسی خرید مبلمان منزل ساده خواهیم پرداخت تا با آگاهی بیشتری برای خرید آن دقت کنید.

خرید مبلمان منزل ساده

در هر خانه ای اغلب یک دست مبلمان دیده می شود که با توجه به نوع خانه و ابعاد مکانی که قرار است مبلمان در آن قرار بگیرد انتخاب می شوند. انواع مبلمان منزل ساده با قیمت های مناسب در سایت موجود است که با هر بودجه ای قادر به خرید آن ها خواهید بود.

مبلمان منزل ساده برای نشستن های روزمره و تماشای تلویزیون به شکل راحتی وجود دارد که در شکل های مختلفی طراحی شده اند. با هر سلیقه ای که باشید در میان طرح های ارائه شده در سایت قادر به خرید مورد مناسب خود خواهید بود و لازم نیست نگران هزینه های آن باشید چون شرایط اقساطی نیز برای فروش در نظر گرفته شده است.

خرید اینترنتی مبلمان منزل ساده

خرید اینترنتی مبلمان منزل ساده با مزایای زیادی همراه است و در زمانی کوتاه قادر به تماشای انواع این مبلمان ها خواهید بود. با مراجعه به سایت و مشاهده ی انواع مبلمان ساده منزل قادر به انتخاب مورد مناسب خود بوده و دیگر لازم نیست وقت زیادی برای پیدا کردن مبلمان صرف کنید.

با ثبت سفارش به صورت آنلاین مبلمان منزل را درب منزل تحویل خواهید گرفت و در هر کجای ایران که باشید قادر به سفارش اینترنتی خواهید بود. خرید اقساطی مبلمان منزل ساده نیز امکان پذیر شده است که باعث می شود تمام قشرها قادر به تهیه ی آن باشند. از جنس های متفاوتی در ساخت مبلمان منزل ساده استفاده شده است که قیمت آن را نیز تحت تأثیر قرار می دهند و همگی باکیفیت و مرغوب می باشند.

راهنمای خرید مبلمان منزل ساده

مبلمان منزل در جنس پارچه، فنرهای به کار رفته، نوارهای دور دوزی و ... با هم تفاوت دارند. برای ایجاد دوام و ماندگاری بالا از جنس های باکیفیتی در تهیه مبلمان منزل ساده استفاده شده است. روکش آن ها نیز ممکن است از پارچه های مصنوعی یا طبیعی باشد و با انتخاب درست در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد.

با توجه به فضایی که قرار است مبلمان را قرار دهید و هدفی که از خرید آن دارید در انتخاب ابعاد، رنگ و مدل آن ها دقت نمایید و به سایز مکان مورد نظر و درب ورودی خود دقت داشته باشید تا برای داخل بردن مبلمان مشکلی پیش نیاید.

 در هنگام خرید به بالشتک ها، جنس چوب، جنس پارچه و ... دقت کنید. از چوب، پلاستیک و یا استیل برای قاب نشیمن مبلمان استفاده می شود که قابل مشاهده نیست. فنرهای استفاده شده در مبلمان منزل معمولاً مارپیچی، مخروطی و یا ساده است و توسط نخ، سیم یا گیره به هم وصل شده اند.

استفاده از اورتان برای پر کردن داخل مبلمان مناسب تر است چون هم ضد بید است و هم مقاومت بالایی دارد البته از پلی استر یا پارچه نیز استفاده می شود. جهت راهنمایی های بیشتر با شماره تماس های موجود در سایت می توانید تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

خرید مبلمان منزل دست دوم

خرید مبلمان منزل دست دوم می تواند هزینه کمتری را در بر داشته باشد. اما بهتر است در خرید مبلمان منزل دست دوم به دوام، کیفیت و جنس آن نیز توجه شود.

راهنمای خرید مبلمان منزل دست دوم

امروزه بسیاری از افراد برای کاهش هزینه ها، به فکر تهیه مبلمان منزل دست دوم هستند، زیرا بعضی از خانم ها هر ساله مبلمان منزل خود را تعویض کرده و آن را به عنوان مبلمان منزل دست دوم به فروش می رسانند در حالی که کیفیت بالایی دارد و هیچ گونه خرابی در آن مشاهده نمی شود. برای خرید این نوع محصول در حال حاضر می توانید از طریق سایت های اینترنتی اقدام نمایید.

خرید مبلمان منزل دست دوم

نکاتی که در هنگام خرید مبلمان منزل دست دوم باید بررسی کرد مانند خرید نوع جدید این محصول می باشد؛ زیرا به هر حال قرار است این نوع مبلمان چند سالی در منزل ما قرار بگیرد پس بهتر است نکاتی از جمله طرح، اندازه و رنگ مبلمان منزل دست دوم مورد توجه قرار بگیرد.

در هنگام خرید مبلمان منزل دست دوم حتما باید به تطبیق رنگ پرده، فرش و مبلمان توجه داشت زیرا ست کردن این موارد در زیبایی دکوراسیون منزل حرف اول را میزند. نکته دیگر این که اگر فرزند کوچکی دارید و حس میکنید که رنگ ها روشن مبلمان سریع در منزل شما کثیف خواهد شد بهتر است مبلمان رنگ های تیره را تهیه کنید.  اگر فضای منزلتان کوچک است لازم نیست ست مبل نه نفره خریداری کنید بلکه خرید مبلمان هفت نفره می تواند برای شما مناسب تر باشد.

توجه به بدنه مقاوم و جنس پارچه مبلمان منزل دست دوم

در خرید مبلمان دست دوم منزل توجه به رنگ و جنس پارچه رو مبلی می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد؛ زیرا علاوه بر زیبایی بیشتری که پارچه مبلمان به منزل می دهد، کیفیت آن نیز می‌تواند حس خوبی به شما دهد. یکی از پارچه های رو مبلی که جدیداً استفاده می شود، پارچه چرم است. این نوع پارچه معمولاً حالت رسمی تری داشته که مزیت آن تمیز شدن سریع با یک دستمال تمیز است؛ اما ممکن است این نوع پارچه رو مبلی سریعتر از نوع مخمل آن خراب شود و همچنین پارچه مخمل روی مبل هیچگاه از مد نمی افتد.

نکته دیگر در هنگام انتخاب مبلمان منزل دست دوم توجه به بدنه مستحکم و مقاوم آن می باشد که معمولاً قاب های چوبی بهترین انتخاب بوده زیرا نوع فلزی این محصول، در هنگام جابجایی مبلمان احتمال خراب شدنشان بیشتر است. با توجه به سلیقه خود و البته توضیحاتی که ما در این مقاله دادیم می توانید بهترین نوع مبلمان دست دوم را از سایت های اینترنتی خریداری کنید.

راهنمای خرید مبلمان منزل دست دوم

در این مقاله تعدادی از مواردی که در هنگام خرید مبلمان دست دوم  منزل اهمیت دارد را برای شما بیان کردیم؛ اما می توانید با رفتن به سایت های اینترنتی که فروش این نوع مبلمان را برعهده دارند، از مشاورین آنها در مورد خرید مبلمان دست دوم مشاوره ای جامع گرفته تا بتوانید از طریق خرید اینترنتی، مبلمان منزل دست دوم با کیفیت و خوبی را تهیه کنید.

خرید اقساطی مبلمان منزل دست دوم از طریق سایت های اینترنتی یکی از مهمترین مزیت های این نوع خرید و فروش کالا می باشد که در این سایت ها به افراد امکان داده شده تا محصول مورد نظر خود را تهیه کرده و هزینه آن را به صورت اقساطی بپردازند. قیمت مبلمان دست دوم نیز در این سایت ها بسیار مناسب می باشد زیرا مهمترین عاملان گرانی، یعنی دلالان و واسطه ها در خرید اینترنتی مبلمان منزل دست دوم از میان برداشته شده اند.

خرید لولا آرام بند

خرید لولا آرام بند

خرید لولا آرام بند مدت هاست که مورد توجه افراد می باشد. در زمان خرید لولا آرام بند باید به یک سری از نکات توجه داشت که در متن به آن اشاره می شود.

بررسی خرید لولا آرام بند و نمونه های مختلف آن

امروزه بسیاری از ابزار و وسایل به کمک انسان ها آمده اند تا بهترین چیزها را به وجود آورده و در اختیار افراد قرار بدهند. یکی از این ابزارهایی که در درب ها استفاده می شود، لولاهای آرام بند می باشد. افراد با خرید لولا آرام بند می توانند از ویژگی های منحصر به فرد آن استفاده نمایند.

این لولاها دارای نمونه های مختلفی می باشد و بسیاری از افراد با استفاده از این نمونه های مختلف از ویژگی های آن بهره مند می شوند. ما نیز در این متن قصد داریم لولاهای آرام را مورد بررسی قرار دهیم. افرادی که قصد خرید لولا آرام بند و استفاده از این ابزار را دارند ما را تا پایان متن همراهی نمایند.

لولا آرام بند چیست؟

خیلی از افراد شاید با ماهیت لولاهای آرام بند آشنایی نداشته باشند. برای آشنایی بیشتر با این لولاها برای افرادی که قصد خرید لولا آرام بند را دارند، یک مثال می زنیم. تصور کنید که نوزادی دارید که به سختی او را خوابانده اید؛ حال برای برداشتن چیزی به سراغ یکی از درب های کمد و یا کابینت می روید. بعد از برداشتن وسیله مورد نظر درب از دستتان در رفته و محکم به هم می خورد و کودکتان از خواب بلند می شود.

در اینجا اگر از لولاهای آرام بند استفاده کرده بودید، درب آهسته آهسته بسته می شد. در این لولاها از مکانیزمی استفاده شده است، که به محض کوچکترین فشار، خود به آرامی بسته می شود و بر سر جای خود چفت می شود. مکانیزیم این لولاها به گونه ای می باشند که با استفاده از یک پمپ مخصوص، زمانی که کوچکترین فشاری به آن وارد شود به آرامی شروع به بستن درب می کند.

انواع مختلف لولا آرام بند

افرادی که قصد خرید لولا آرام بند را دارند، باید با نمونه های مختلف این لولاها آشنایی داشته باشند. مهمترین نکته ای که در مورد خرید لولا آرام بند وجود دارد، این است که از جنس های اصلی و با کیفیت استفاده نمایید.

نمونه هایی که در سایت ما موجود می باشند، همگی از نمونه های اصلی و با کیفیت هستند. این لولاها دارای کاربردهای مختلفی می باشند و خریداران با توجه به کارایی که از آن لولا انتظار دارند، می توانند نمونه های مختلف آن را خریداری نماید. از نمونه های مختلف این لولاها می توان در درب های کابینت، درب های کمد، درب های آهنی و غیره استفاده کرد.  

نکات مهم درباره خرید لولا آرام بند

در زمان خرید لولا آرام بند توجه داشته باشید، که نمونه های اصلی این لولاها را خریداری نمایید. افرادی که قصد خرید لولا آرام بند را دارند بهتر است، آن را از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های مجاز فروش آن تهیه نمایند.

خرید اینترنتی لولا آرام بند بهترین راه خرید این لولاها می باشد. افراد می توانند با مراجعه به سایت ما نمونه های اصلی این لولا را خریداری نمایند. از مزایای خرید لولا آرام بند به صورت اینترنتی می توان به کاهش زمان در خرید اشاره کرد.

توصیه ما برای افرادی که از لحاظ اقتصادی دچار مشکل می باشند، این است که با مراجعه به فروشگاه های فروش ابزار با خرید اقساطی لولا آرام بند از ویژگی های منحصر به فرد این لولاها استفاده نمایند. قیمت لولا آرام بند نسبت به لولاهای دیگر مقدار ناچیزی تفاوت دارد؛ به همین دلیل توصیه ما این است که افراد با خرید لولا آرام بند تا سال ها خیال خود را راحت نمایید.

خرید گاوصندوق

خرید گاو صندوق : یکی از توصیه های همه افراد بر خرید گاو صندوق، حفظ اموال و اسناد است، برای خرید گاو صندوق با توجه به نیازتان و کاربرد گاو صندوق دقت کنید

معیارهایی برای خرید گاو صندوق

امروزه گاو صندوق یکی از وسایلی است که در همه جا دیده می شود، در خانه ها، مغازه ها و همه شرکت ها این وسیله ضروری که داشتن آن واجب است، اگر شما هم در فکر خرید گاو صندوق (safe box) هستید به نکات زیر دقت کنید تا انتخابی خوب و باکیفیت داشته باشید.

راهنمای خرید گاوصندوق

در انتخاب و خرید گاو صندوق یا «سیف باکس» باید نکاتی را در نظر داشته باشید از جمله: مواد سازنده گاو صندوق، ابعاد و اندازه های یک گاو صندوق، استحکام گاو صندوق، قفل گاو صندوق، قیمت گاو صندوق، امکان باز شدن با کلید در صورت فراموش شدن رمز عبور، قابلیت داشتن ترکیبی از رمز ورود و اثر انگشت و کلید، که در زیر به توضیح این موارد می پردازیم:

مواد سازنده گاو صندوق:

موادی که در تولید گاو صندوق استفاده می شود فولاد و بتن است و معمولا به صورت دو جداره ساخته می شود و در بین 2 دیواره از بتن ترکیبی استفاده می شود تا گاو صندوق علاوه بر استحکام وزن داشته باشد، بتن ترکیبی برای افزایش مقاومت در برابر فشار و ضربه زدن و حرارت نیز استفاده می شود. که کاربرد تمام این مواد کنار یکدیگر باعث استحکام بیشتر گاو صندوق می شود.

خرید گاوصندوق

1.      استحکام گاو صندوق:

استحکام گاو صندوق بستگی به آلیاژهای به کار رفته در گاو صندوق دارد، که در تولید گاو صندوق همیشه بهترین و مستحکم ترین نوع مواد و فولاد استفاده میشود، تا از سرقت و آسیب زدن، سوزاندن و یا سوراخ کردن آن جلوگیری شود.

2.      قفل گاو صندوق:

صندوق ها بر اساس نوع قفل به 3 دسته رمزی و هوشمند و ترکیبی از اینها تقسیم می شوند: برای گاو صندوق رمزی که باید یک عدد رمز تعیین شود و بهتر است به جای نوشتن بر روی کاغذ در ذهن حفظ شود و گاوصندوق هوشمند که معمولا با اثر انگشت باز می شود. گاو صندوق با رمز ترکیبی هم از رمز عبور هم کلید و هم اثر انگشت استفاده می شود. باید در هنگام خرید گاو صندوق این مسئله را در نظر داشته باشید که کار کردن با کدام مدل برای شما راحت تر است.

3.      رنگ گاو صندوق:

در خرید گاو صندوق باید به رنگ دقت کنید؛ گاو صندوق وسیله ایست که باید حتی الامکان از دید سایرین پنهان باشد و رنگ آن هر چقدر خنثی تر و یا همرنگ تر با محیط باشد برای امنیت بهتر است؛ چون رنگ  خیلی متفاوت با سایر اجزای دکوراسیون باعث می شود که؛ گاو صندوق توجه بیشتری جلب کند و سارقین راحت تر آن را تحت نظر داشته باشند.

4.      ابعاد گاو صندوق:

ابعاد گاو صندوق یکی از عوامل مهم در خرید گاو صندوق است که باید دقت داشت گاو صندوق مورد نظر نیاز شما را برآورده می کند یا خیر؟ آیا گاو صندوق تنها برای مدارک استفاده می شود؟ آیا غیر از پول و یا جواهرات ممکن است وسیله خاص دیگری در آن نگهداری شود؟ در خرید گاو صندوق باید دقت داشته باشید تا اندازه آن متناسب با کار شما باشد.

انواع گاو صندوق:

گاو صندوق ها در مدل های متفاوتی برای مکان های مختلف تولید می شوند، که بر حسب وزن به 3 دسته: سبک، نیمه سنگین و سنگین تقسیم می شوند:

گاو صندوق سبک و قابل حمل: این مدل از گاو صندوق ها بیشتر برای مصارف هتل ها و خانگی استفاده می شود و برای زمان هایی است که افراد احتیاج دارند مدارک و یا پول های خود را در جایی مطمئن نگهداری کنند.

گاو صندوق نیمه سنگین : که بیشتر در خانه و یا مغازه ها و شرکت ها از آن استفاده می کنند و با توجه به وزن بالای آن قابلیت حمل آن کار سخت و دشواری است.

گاو صندوق سنگین: این مدل گاو صندوق ها برای بانک ها و شرکتهای بزرگ استفاده می شود.

قیمت گاو صندوق :

یکی از نکات مهم در خرید گاو صندوق قیمت آن است، گاو صندوق چون وسیله ای امنیتی است نباید انتظار قیمت خیلی پایین را داشت، چون کیفیت را تحت تاثیر قرار می دهد. در هنگام انتخاب گاو صندوق باید کیفیت و امنیت در نظر گرفته شود. اما با سیستم فروش اقساطی که توسط سایت ما انجام می شود می توانید با پرداخت اقساطی محصول مورد نظر خود را خرید کنید.

راهنمای خرید گاو صندوق

برای خرید گاو صندوق با مشاهده محصولات سایت ما می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. با خرید اینترنتی گاو صندوق  از طریق سایت، کالا در اسرع وقت برای شما ارسال می شود، نکته قابل ذکر این است که؛ چون کیفیت محصول و رضایت مشتری هر دو برای ما اهمیت زیادی دارد، شما مشتری عزیز می توانید با خرید اقساطی گاو صندوق، محصول دلخواه خود را با آسودگی خاطر تهیه نمایید.